Hjälp!!!

tuff dag för min bror var de igår

ja ska berätta


först kl 8 på morgonen åkte de iväg till mitt i lande o där va dom o så på dragracing min bror o hans kompisar


sn stanna dom i salo på vägen hem o " pissa" sn påväg ut från dn vägen körde min brors kompis bilen på tak
o dom hamna kräka ut från bakdörren .
sen en stund senare kom de en bil vinglande på vägen körde från sida ti sida sn såg de en fot komma
upp i rutan o snart körde dn bilen i dike de sprang dit o de försökte få upp dörrarna för en man och en kvinna i 20 års åldern va där o mannen höll strypgrepp på kvinnan o slog henne min bror o hans polare slog på rutan o skrek åt han att sluta mn han fortsatte o så sparka min brors kompis 2ggr i rutan  o tog upp dörren innifrån och hjälpte kvinnan ut sn blev mannen helt förlåt förlåt o kvinnan grät o pojkarna tog med henne till bilen o ringe till polisen sn kom då polisen dit men då var mannen försvunnen !! och de 5-6 pojkarna blev vittnen till de som hänt mn sen så förhörde polisen kvinnan o hon sa att hon var ju helt blå när han hade strypt henne o att om int pojkarna varit där skulle hon vara död .

HAN måste ju ha varit sjuk i huvve dn där gubben!!!

vem gör sånt !!

idiot måste ja säga


ush !


// kram nette

Kommentarer
Postat av: anno

Guu viken sjuk gubbe,va din brorsa me!??

2009-09-07 @ 20:47:37
URL: http://annoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0