Klart !

Gokväll ! :D

Dricker : Hartwall JAFFA  med isbitar i , svalkande när man har arbetat med att sortera flytta o grejjat  <3
Lyssnar på : Sean Kingston´s nya låt  Fire Burning , gillar den verkligen <3


Nu är mitt rum äntligen klart eller nästan tapeter har vi inte köpt ennu , men de hinner vi sen
Eftersom ja glömde att ta bilder före ja möblerat , tänker jag förklara vart ja haft de o de :D hoppas ni förstår :D

där som jag har sängen hade jag klädskåpen
hömm lite roddit ennu men men ...
ha int fått mitt nya överkast ennu : (
ha int ennu fått nytt nattduksbord

'
Där hyllan och halva skrivbordet är så hade ja min säng så att den gick emot de där
bruna  skåpet/byrån


skrivborde ha vari på dn väggen där skåpena e nu :D
o dn dä heppa planchen ska ner o damsugarn finns int där mera :D
ush dn dä mattan va bara så vi la under skåpe så de "gled " när vi flytta  de :D
jepps


de va nu de

mn nu  ska ja chatta vidare me polarna

Gonatt

// NETTE

Kommentarer
Postat av: anno

Ditt rum ser ju mycket större ut nu!:D

2009-08-12 @ 09:35:19
URL: http://annoss.blogg.se/
Postat av: Anno

Sv:Jo,de visst ja o,ha sett de förut på Mtv...

2009-08-12 @ 09:42:49
URL: http://annoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0